diumenge, 10 de maig del 2009

Reflexions...


Després de tot aquest temps, des de que vam començar la universitat fins ara, he pogut observar com les noves tecnoligies s'han anat incorporant al meu estil de vida, com també en el meu món d'estudiant.
A mesura que passava el temps i havia de fer treballs, em sorgia la necessitat de complementar tot allò que treballar amb l'ordinador: power point, pàgines web, creació de blocs, aprendre a saber utilitzar-lo, descobrir noves tècniques, saber crear un joc, muntar un vídeo...
Tot plegat, ha resultat una mica difícil per a mi perquè no tinc gaire destresa amb els ordinadors, sóc una mica "patata", em costa molt aprendre coses noves i requereixo bastant de temps per poder assimilar-lo i posar-ho en pràctica. Però una cosa és certa, i no la podem negar: és increïblement sorprenent tot el món digitalitzat que s'amaga darrere d'aquesta xarxa que anomenem internet, els serveis i beneficis que ens ofereix l'ordinador...
Tot i així, i havent-me costat molt adentrar-m'hi, ha fet que conegués una mica més què vol dir noves tecnologies i sobretot com aplicar-les i introduir-les al món de l'educació.
He de dir que la meva reacció davant de qualsevol problema amb l'ordinador era paralitzar-me, pensar que això només em passava a mi, que em rendia, "esto no es lo mío", ja no puc més... Són tants els pensments negatius que se'm passsen pel cap que l'únic que fa és predisposar-me encar més.
I l'actitud no és aquesta, és practicar, practicar i investigar, aquesta és la clau de tot aprenentatge.
És per això que us animo i us engresco a aprendre coses noves i a NO DIR que NO, sinó HO PROVARÉ.
Fins aviat!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada